четверг, 5 декабря 2013 г.

Модуль 9 рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання а саме:

1.       Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, а саме за допомогою диференційованого навчання
2.       Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.       Учні мають бути активним у власному навчанні;
4.       Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
·         зміст;
·         процес ;
·         результати;
·         навчальне середовище.

5.       Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий