Цей модуль допоміг
мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у
навчанні та про роль і місце диференційованого навчання а саме:
1. Перехід до процесу навчання, що будується
навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, а
саме за допомогою диференційованого навчання
2. Вчителі мають працювати з учнями, щоб
допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3. Учні мають бути активним у власному
навчанні;
4. Учителі можуть диференціювати навчання у
чотирьох напрямках:
·
зміст;
·
процес
;
·
результати;
·
навчальне
середовище.
5. Задоволення навчальних потреб учнів
вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та
незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий